fredag 2 oktober 2015

Torsdagen den första oktober 2015

Jag vaknade klockan 13 idag och kände mig lila trött som fotsvamp, jag gick ner på stan och köpte kuvert och frimärken till pappa, medan jag ändå var på stan passade jag på att smita in på Phonehouse för att höra med dem om dom får in någon iPhone 6 på fredag om en vecka, dom hade ingen aning. Sen gick jag bort på torget där det pågår en marknad med snabbmat från jordens alla hörn, en marknad som blev jättepoppis ifjol och som verkar vara lika poppis i år. Jag valde att inte köpa något trots att det fanns mat från Australien, jag försöker äta så lite kött som det går. Sen gick jag till pappa med kuverten och vi fyllde i lite blanketter som han hade fått och när jag sedan gick hem så postade jag dem på närmsta låda. Sen gick jag hem och spelade Metal Gear Solid V: The Phantom Pain hela kvällen.

- Mat från Australien...

- E-Type på Liljan, jag måste nästan gå...

2 kommentarer: