onsdag 30 september 2015

Onsdagen den trettionde september 2015

Det är den sista september idag och i morgon går vi in i, vad jag tycker är, årets näst vidrigaste kvartal. Det är bara årets första kvartal som är värre, fy bubblan säger jag.

Jag sov till klockan 13:30 idag, trött som ett fågelbad kröp jag upp ur sängen och gjorde mig iordning för att traska iväg med tunga steg till jobbet. På kvällen träffade jag på mitt gamla ex som hade med sig sin afghan-hund som hon skaffade när vi var tillsammans, jag har verkligen saknat hennes hund som var riktigt speciell. Det var med andra ord riktigt kul att få träffa hunden igen efter alla dessa år, ska jag skaffa hund ska jag ha en afghan. Jag jobbade mellan klockan 14:48 och 23:49 idag och i morgon är jag ledig, fast man är ju aldrig riktigt ledig bara för att man får vara hemma från jobbet. Efter att ha jobbat klart gick jag hem och spelade Metal Gear Solid V: The Phantom Pain fram till småtimmarna. 

- Sjukt vacker himmel...

- Båthamn i månens ljus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar