söndag 14 februari 2016

Ballader till Alla hjärtans dag

Det är alla hjärtans dag och idag listar jag mina favorit-ballader, tänk vad många fantastiska låtar om kärlek det har gjorts. Berlins låt "Take My Breath Away" är min absoluta favorit både som ballad och som min personliga favoritlåt. Här är min lista över mina favoriter när det kommer till ballader.

01. Berlin - Take My Breath Away

02. Foreigner - I Want to Know What Love Is

03. Bruce Springsteen - Tougher Than the Rest

04. Bill Withers - Ain't no Sunshine

05. Roger Sanchez - Another Chance

06. Nazareth - Love Hurts

07. Sinead O'Connor - Nothing Compares to You

08. Eric Carmen - Hungry Eyes

09. Patrick Swayze - She's Like the Wind

10. Chris DeBurgh - Lady in Red

11. Yazoo - Only You

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar