lördag 13 februari 2016

Den bästa musiken från Australienresan

Jag lyssnar väldigt sällan på musik nu för tiden, det som släpps på marknaden är bara skräp tycker jag. Som sjuttiotalist gillar jag 80 och 90-tals musiken bäst, det händer att jag lyssnar på Deep House eftersom den påminner lite om euru-disco som dök upp på 90-talet. När jag reste omkring i Australien så hörde jag en del låtar på vandrarhemmen och i en del butiker, här är dom låtar som jag snappade upp.


01. Betoko - Raining Again

02. Infinity Ink- Infinity

03. Imany - Don't Be So Shy

04. Solomon Burke - Cry to Me

05. Usura - Open Your Mind

06. Holly Henry - Sweet Dreams

07. Him Self Her feat Kieran Fowkes - Gone Too Long (Original Mix)

08. Taylor Swift - Wildest Dreams

09. The Weeknd - In the Night

10. Elle King - Ex's & Oh's

11. Adele - Hello

12. Mashd N Kutcher - My Sunshine

13. Rufus - You Were Right

14. Hermitude - The Buzz

15. Faithless - Insomnia (Calippo Remix)

16. Chvrches - Empty Threat


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar