lördag 13 februari 2016

Lördagen den trettonde februari 2016

Jag lyckades hålla mig vaken fram till klockan 21 igår kväll, jag och Adam spelade Grand Theft Auto V: Online och sen vet jag inget mer. Klockan 06:30 idag vaknade jag pigg som en trombon, spelet stod på och jag undrar vad Adam tänkte när jag bara somnade ifrån allt igår. Tack vare att jag höll mig vaken hela dagen igår, trots att kroppen skrek efter sömn, så verkar det som att jag är tillbaka i rätt dygnsrytm redan. Hoppas inte jag blir trött under den här dagen bara. Jag började med att packa upp min resväska och hänga in mina huvtröjor jag köpte på Bondi Beach. Sen gick jag ner på stan och köpte skor och resten av kvällen satt jag framför datorn och kollade på lite semesterbilder.

- Packar upp

- Köpte huvtröja på Bondi Beach

- Köpte denna också

- Måste hålla mig vaken

8 kommentarer:

  1. Tack för vykortet, det kom igår! Riktigt kul att få ett så fint vykort från Australien! :)
    Ska titta igenom dina bilder här mer i detalj, har skummat igenom lite nu och det ser riktigt intressant ut. :)
    /Peter

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha. Kul att det klm fram och att du gillade det :) Tack för din kommentar :)

      Radera
  2. Schysst tröja bror, hoppas dom inte blir sladdriga å krymper efter 1a tvätten bara.. Välkommen hem å hoppas du njutit varje minut over there bror. TT för all information du gett mig via denna blogg å fortsätt med det. PS fattades bara nått kort med nån kall öl med skruv kapsyl.

    SvaraRadera
    Svar
    1. En tvätt och skiten ramlar väl sönder. Haha :) Nöjet var helt på min sida :) En kall öl? Fan det glömde jag. Får bli näsa gång :)

      Radera
  3. Schysst tröja bror, hoppas den inte sladdrar å krymper efter1a tvätten bara. Hoppas du har njutit varje minut over there å att du kommer in i den svenska miljön så fort som bara den. TT för all information du gett mig via denna blogg bror. PS fattades bara nått kort på en kall öl med skruv kapsyl.

    SvaraRadera
    Svar
    1. En tvätt och skiten ramlar väl sönder. Haha :) Nöjet var helt på min sida :) En kall öl? Fan det glömde jag. Får bli näsa gång :)

      Radera