torsdag 21 april 2016

Torsdagen den tjugoförsta april 2016

Jag klev upp tidigt för att gå ut och gå en mil innan jobbet, ute var det soligt och varmt och det är otroligt skönt att slippa vintern. Den mysigaste sträckan på min promenad är den som går genom skogen nedanför Jungfruberget, här lekte jag väldigt mycket som liten. Trots att jag sprungit om kring på en massa stigar, stockar och stenar i den här skogen så har jag bara sett en liten del av den. För den är enorm, men jag kommer att utforska den så mycket jag kan i sommmar. Någon gång hoppas jag att jag kommer springa på ett djur, jag har inte ens sett en hare här. Väl hemma igen, efter att ha gått en mil, så tog jag en dusch och gick till jobbet. Efter jobbet gick jag hem och spelade något på min Playstation 4.

- Fint väder

- Scilla

- Kranföraren är ute och går

- Regntunga moln vid Höganäsbadet, Svärdsjö

- Full tank i Scanian

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som rör på dig så mycket....själv känner jag mig som en proppmätt anaconda just nu ;) Mätt efter tacos.

    SvaraRadera