fredag 27 maj 2016

Fredagen den tjugosjunde maj 2016

Det är fredag och arbetsveckan är slut för dom flesta, själv har jag två nätter kvar att jobba innan jag får ledigt. Jag skulle ha jobbat på söndag också men min ledighetsansökan som jag lämnade in tidigare i veckan blev beviljad. På söndag körs nämligen Formula 1 i Monaco och den tävlingen är min absoluta favorit när det gäller Formula 1, nu får jag sitta och mysa framför min tv och se det live så att säga. Nästa helg är jag ledig och då åker jag till Järvzoo för att övernatta på Varghotellet, jag har nog lite för höga förväntningar på det men jag hoppas att jag får några fina foton på vargarna. Jag åker riktigt tidigt på lördag morgon och jag kommer naturligtvis blogga om min resa, det ska bli kul. 

Just nu är jag väldigt sugen på att hyra en bil och bara dra åka iväg på en spontan roadtrip, jag tror jag åker i slutet på juni - om det blir av. Jag lyckades fota några otroligt vackra äppelträd idag och jag får nypa mig i armen när jag tänker tillbaka på allt som har blommat den senaste tiden, så mycket fint som jag haft turen att lyckas fota. Samtidigt kommer det bli fruktansvärt tråkigt när allt har blommat ut, vad ska jag då fota? Ha nu en fin helg och tack för att du läser och kommenterar.

- Otroligt vackra

- Den blomstertid nu kommer

7 kommentarer:

  1. Du är helt otrolig att knäppa kort du är duktig du

    SvaraRadera
  2. Väldigt härliga kort o jobba lugnt! Är lugnt nere på stan nu när jag är borta iaf.. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Har aldrig varit lugnare på stan ;)

      Radera
    2. Haha! Kommer ner den 7:de igen o då blir jag nere 1 eller 2 veckor o sen flyttar jag för gott därifrån! :P

      Radera
    3. Åh va kul för dig. Man skulle behöva göra en nystart av sitt liv :)

      Radera
    4. Kan man lugnt säga! Ska bli så skönt när allt är klart!

      Radera