torsdag 26 maj 2016

Torsdagen den tjugosjätte maj 2016

Efter att ha sovit i tolv timmar steg jag upp klockan tretton idag, jag kände mig lika trött som tre små rätter. Jag sprang ett par kilometer på löpbandet idag, jag behöver gå ner fem kilo innan USA-resan i höst. Sen tog jag en dusch och rörde ihop lite mat, det blev hårdkokta ägg med smörstekt broccoli och sparris. Enligt mitt Facebook-konto är det idag exakt fyra år sedan som jag satt hos tatueraren Anna som tatuerade min vargtass, märkligt nog sprang jag på Anna igår och vi pratade om att piffa till tatueringen lite eftersom färgen har bleknat. Jag satte igång med att jobba klockan 15:43 idag och klockan 23:30 packade jag ihop och gick hem, väl hemma slog jag mig ner framför min vita tv.

- Ett par kilometer på löpbandet

- Baktassen på en varg, fyra år gammal idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar