måndag 1 augusti 2016

Måndagen den första augusti 2016

Jag steg upp klockan 08:30 idag, jag kunde inte sova. Så jag gick ut och gick en mil för att röra på mig samtidigt som jag kläckte Pokémons-ägg, grymt bra spel. Haha! Under min promenad slank jag in på Intersport för att kolla på Inlines, jag brukar köpa nya när säsongen är över för att plocka fram dessa på våren. Nya inlines är svåra att få tag i på våren och jag fick tag på några för 1.399 kronor, mina gamla inlines tar jag nog med till Los Angeles om tre månader. Väl hemma igen stekte jag på lite mat som jag tryckte in i truten innan jag gick till jobbet, idag jobbade jag mellan klockan 14:42 och 23:30. Efter jobbet gick jag hem och glodde på några avsnitt av Miami Vice.

- Jag gör en Ernst

- Köpt nya inlines

- Blomma

2 kommentarer: