fredag 16 september 2016

Fredagen den sextonde september 2016

Jag klev upp tidigt idag, redan klockan 07:20 ringde det förbannade mobillarmet. Jag drog bort till Telia för att hämta min iPhone 7 som släpptes idag, sen gick jag  bort och handlade lite hygienartiklar till min far som han behövde. Sen hem för att hämta ett taxikvitto och sedan tog jag bussen till Borlänge för att lämna över kvittot till bussbolaget. Den 27 augusti var jag på krogen i Borlänge och jag hade tänkt ta natt-bussen hem, det kom ingen buss. Så jag tog taxi för 600 kronor som jag nu ska få tillbaka. När jag ändå var i Borlänge så gick jag bort till Sportfältet för att jaga Pokémons, jag har hört att Pikachu spawnar (dyker upp) ofta på Sportfältet. Det var sant, jag fick fyra stycken. Sen drog jag bort till Kupolen för att handla longboard, tröja och en Zelda-mugg. Väl hemma igen kastade jag i mig lite käk och sen tog jag och min vän Melinda bussen till Svärdsjö. Melinda är hästvakt och vi mockade, tog in hö och tillslut tog vi in dom tre hästarna. Väl hemma - igen, så köpte jag pizza till min vän Kims båda söner. Kim reste till Mallorca idag så idag "lagar" jag mat. Sen tog jag en dusch och sen drog jag ut på krogen, det blev The Kings Arms. Efter krogen drog jag hem och sov.

- Kristine kyrka

- Engelbrekt-statyn

- Kiosk

- Telefonkiosk

- Min nya iPhone 7

- Kupolen

- Något

- Mot Sportfältet i Borlänge

- Fotboll

- Fontän

- Blomma

- Här var det fint

- Skön septemberdag

- Här har man det bra

- Kupolen

- Zeldamugg

- Köpte tröja på Newyorker

- Köpte longboard

- Häst

-Mocka skit

- Häst

- Fin häst

4 kommentarer:

  1. Vilken dag! Finfina bilder!( Tycker fortfarande att du är otroligt duktig på att blogga om framtiden ;) )

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket 😊
      Jag skriver alltid i "då-tid" så att det inte ska bli konstigt om jag går tillbaka om något år och läser. 😊

      Radera
  2. Men du, jag ska kidnappa med dig till Borlänge nångång så ska du få se på ett vakert ställe..
    Ha de bäst nu!

    SvaraRadera