fredag 16 september 2016

Köpt iPhone 7

För en vecka sedan, den nionde september, förbokade jag en iPhone 7 på Telias hemsida. Idag var det dags att hämta ut den på Telia i Falun. Telia öppnade redan klockan 08:00 idag och jag var där en kvart innan, bakom mig började folk samlas. När det var dags att betala så gratulerade försäljaren mig till det låga priset, jag var en av dom som hann boka iPhone 7 utan moms. Nypris för en iPhone 7 med 128 GB hårddisk går på 8 595 kronor, jag betalade 6 872 kronor. Jag sparade alltså 1 718 kronor. Nu ska jag försöka sälja min iPhone 6s som är elva månader gammal.

- Inte många minuter kvar nu

- iPhone 7

- Först i Falun med iPhone 7 (Skrytpelle)

- Det blev vit/silver

- Rena julafton

- Snygg

- Lurar med lightninguttag medföljer

- Saknar 3,5 mm uttag

- Tjusig

- Designed by Apple in California

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar