måndag 12 september 2016

Måndagen den tolfte september 2016

Jag sov nästan fjorton timmar i natt, jag har sovit dåligt under en veckas tid. Idag när jag vägde mig så var det nytt personbästa igen, 53 kilo blankt stannade vågen på. Jag firade genom att äta broccoli- och bacongratäng  på The Kings Arms. Sen gick jag ut och motionerade samtidigt som jag spelade Pokémon Go. Väl hemma igen var det bara att hoppa i jobbkläderna och sticka till jobbet, jag slutade redan klockan 20:30 så jag stack ut och letade efter mer Pokémons. Kom hem runt midnatt och då var det bara att gå och sova, jag har möte med chefen i morgon.

- Så jäkla glad

- Mat på The Kings Arms

- Ja, så är det

- Faluns mangelbrygga

- Fint väder med 20 grader idag 12/9

1 kommentar:

  1. Nu får du inte gå ner nå mer ju! Kommer ju inte känna igen dig nästa gång jag kommer ner!

    SvaraRadera