onsdag 7 september 2016

Onsdagen den sjunde september 2016

Vilken otroligt bra dag det här blev, i Falun var det över tjugo grader varmt och jag hann åka inlines i nästan två timmar innan jobbet. Klockan 19:00 drog det som jag längtat som en dåre till, Apples event där man presenterar nya mobiltelefonen iPhone 7. Jag kommer naturligtvis beställa ett exemplar och jag hoppas att jag kommer få den i slutet av oktober. Det var inte bara Apple som hade ett event idag, Sony körde igång med sitt event klockan 21:00 och här visades Playstation 4 - slim upp samt en virtua reality-hjälm som släpps senare i år. Det har varit en otroligt trevlig höst för min del, den 23 augusti presenterade Scania sin nya lastbil på sitt event i Paris och idag hölls två event som jag längtat så himla mycket efter.

- Jättefin dag idag

- Blå blomma

- Varmt och skönt i september

- Någon har tröttnat på hundbajs

- Blommor

2 kommentarer: