onsdag 31 augusti 2016

Onsdagen den trettioförsta augusti 2016

Det är den sista augusti idag och nu är hösten här på riktigt. Jag började jobba redan klockan 12:30 idag så jag hann inte med något annat än snooza inan jobbet, jag hade naturligtvis velat dragit ut med mina inlines. På min matrast dök min personalchef upp och han började prata om att jag har gått ner i vikt, han försökte prata som om han brydde sig. Efter att ha jobbat klart gick jag genom området runt Falu Koppargruva för att jaga Pokémons, got to catch them all. Väl hemma tog jag en dusch och sedan gick jag till krogen, det blev The Kings Arms som jag gillar så mycket. Men det var så uselt med folk så jag gick ut för att jaga fler Pokémons.

- Nytt personbästa

- Konstigt foto som jag tog idag

- Falun by night

- Gammal tvättbrygga i natten

- Spindel i natten

- Cool

- Falu Kommun

- Bro i natten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar