fredag 14 oktober 2016

Fredagen den fjortonde oktober 2016

Gårdagen var mycket stressig och det skulle den här dagen också bli tyvärr. Först tog jag bussen bort till min syster Susanne, där hämtade jag hennes bil samt svärsonen Markus. Vi drog iväg till OK/Q8 och hämtade ett hyrsläp, sen hem och bära ut allt i släpvagnen. Vi for iväg till nya lyan och bar in allt - kaos. Sen tillbaka och hämta skräp som vi for med till tippen. Efter det så körde jag till OK/Q8 för att lämna tillbaka släpet och sen hem till min syster med bilen och svärsonen Markus. Sen tog jag bussen tillbaka till stan för att äta en pizza och sen hem och montera säng. En timme hann jag sova och sen iväg och jobba natt, en liter Red Bull Light höll mig igång fram till fyra, sen somnade jag.

- Den obligatoriska flytt-pizzan

- Nya temuggar från Indiska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar