lördag 15 oktober 2016

Lördagen den femtonde oktober 2016

Första natten i nya lägenheten avklard och jag sov rätt bra. Jag ska jobba hela den här helgen, men innan det var dags för att jobba så hann jag med en hel del. Först letade jag pokémons tillsammans med min vän Kim, sen gick jag bort till Rusta där jag handlade tvättkorg, duschdraperi, köksknivar, skärbräde samt annat smått och gott som man behöver i hemmet. Väl hemma igen så sov jag en timme innan det var dags att gå och jobba. Efter att ha jobbat klart så skjutsade min vän Muse hem mig, tack för skjutsen bror. Jag var hemma runt 03-tiden och då drog jag igång med att städa badrummet samt hänga upp det nya duschdraperiet.

- Dom sjöng lucia-sånger och dom var inte från KKK

- Vackert

- Massa skit för pengarna, det är Rusta det

- SE-JXA går ner för landning

- Färgsprakande

- Fat från Åhléns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar