onsdag 19 oktober 2016

Onsdagen den nittonde oktober 2016

Jag hade precis vaknat när det plötsligt plingade på dörren, lite skeptisk ropade jag genom dörren. Vem är det frågade jag lite frågande. Målaren svarade en mansröst på andra sidan. Jag öppnade och in kom en kort man med målarkläder. Jag var lite fundersam för det skulle ta 4-8 veckor för målarna att komma hit och fixa min lägenhet. Den korta målaren berättade att han fått återbud och kommer att sätta igång med min lägenhet nu på fredag eller måndag. Jag blev såklart jätteglad över detta för nu kan jag börja besälla möbler på Ikea.se. Sen gick jag till jobbet och efter att ha jobbat klart satt jag en stund på jobbet och pratade med min kollega Jessika. Väl hemma spelade jag Rise of the Tomb Raider.

- Snygg Subaru Impreza

- Den rumpan <3

- Höst och kallt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar