torsdag 20 oktober 2016

Torsdagen den tjugonde oktober 2016

Jag hann med att gå ner till målarbutiken för att köpa täckplast som jag ska täcka mina prylar med eftersom målaren förmodligen dyker upp i morgon fredag. Jag drog iväg och jobbade min sista arbetsdag för den här veckan. På matrasten kom Jessikas kompis Lovisa och hennes pojkvän Martin på besök och Lovisa gillar jag, hon är så jäkla rolig hela tiden. Efter att ha jobbat klart satt jag kvar en stund och snackade med min kollega Jessika, sen gick jag hem och spelade Rise of the Tomb Raider innan jag packade ihop alla flyttkartonger i en hög på mitten av vardagsrummet. Jag hoppas att målaren kommer och tapetserar i morgon så det här blir klart någon gång.

- Någon kan det här med fickparkering

- Nya femhundringen. Framsida

- Nya femhundringen. Baksida

2 kommentarer: