onsdag 26 oktober 2016

Onsdagen den tjugosjätte oktober 2016

Jag vaknade vid åtta i morse, den målare som tapetserar min lägenhet härjade runt i vardagsrummet som en galning. Det var bara att kliva upp och se glad ut. Spelet Pokémon Go kör igång med en halloween-special idag och nu får man dubbla godisar, jag gick ut och spelade en stund innan jag tvättade upp lite underkläder till min USA-resa som jag gör i morgon. Efter att ha tvättat klart så gick jag iväg till jobbet för att göra mina timmar. Väl hemma igen slet jag som ett djur, fram till 03:30, med att flytta säng och prylar från sovrummet till vardagsrummet. Målaren var klar med tapetseringen i vardagsrummet och ska börja med att tapetsera sovrummet i morgon.

- Nya tvättstugan

- Jag är för ung för att gå över till andra sidan

- Höst

2 kommentarer: