tisdag 1 november 2016

USA-resan 2016-11-01

Los Angeles, Kalifornien
Jag vaknade tidigt i morse, jag tog min mobil och gick ut för att leta efter pokemons. Igår hittade vi den pokemon som bara finns i USA, det tog oss tre dagar av intensivt letande för att få den. Efter promenaden åt vi frukost och runt tio drog vi iväg till Santa Monica Beach, vi valde att parkera på piren för att det är bekvämt. Vi gick ner på stranden och solade och jag tog ett dopp i havet, nu kan jag skryta över att jag har badat på Santa Monica Beach också. Sen lämnade vi Samta Monica för att åka iväg och äta, det blev en sen lunch på Ihop. Efter maten drog vi iväg och shoppade på ett outlet-område, jag köpte en huvtröja och två t-shirts, båda med Converse-tryck. Sen drog vi hem för att lämna av allt som vi har handlat och efter det stack vi iväg till en mataffär där vi handlade en massa vatten på flaska och annan proviant för en längre bilresa. Vi lämnar Los Angeles i morgon och jag är förkrossad, jag älskar Los Angeles. Resten av kvällen spenderade jag framför vår hotell-tv.

- Parisehjulet på Santa Monica Pier 

- Restaurang på Santa Monica Pier

- Slutet på Santa Monica Pier

- Ute på piren ligger en mysig butik

- Berg-och-dalbanan på Santa Monica Pier

- Delfin

- Badar på Santa Monica Beach

- Här spelades delar av Baywatch in

- Vi är fast i kilometerlånga köer

- God äggomelett med bacon på Ihop

- Sexfilig motorväg i Los Angeles 

6 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha det bra. Inte sett så mycket planering ang resan den här gången, hur ser resplanen ut?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kom till Las Vegas idag och på lsöndag kommer vi hem. Vi drar till Grand Canyon på fredag 😀

      Radera
  2. Har DU badat?!?!? Undrens tid är ej förbi tydligen! :-) :-) :-)Mer bilder till folket! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha. Jo, jag harbadat 😊
      Mer bilder på när jag badar? Hsha. Aldrig 😀

      Radera