onsdag 7 december 2016

LCHF är jättefarligt

Överallt finns dom, moralkärringarna och moralgubbarna. Nu påstår  dom att LCHF är farligt igen, men dom har ingen forskning eller källa på dumheterna. För det måste ju vara farligt att sluta äta kolhydrater menar dom, kolhydrater innehåller stärkelser som med andra ord är socker. Så att sluta med socker är alltså inte bra, själv skrattar jag åt dom - så patetiskt. Man blir dum i huvudet, man blir trött och man blir sjuk vrålar tanterna och gubbarna i takt. Faktum är att jag mycket sällan är sjuk, min sjukfrånvaro på jobbet har minskat. Droppen var nog när en bekant började prata illa om LCHF trots att hen själv hade kört LCHF länge och misslyckats -  för att hen åt godis och glass. När hen såg att jag tappat tio kilo så började smutskastningen, det var farligt tydligen. Jag bara skrattar åt tanterna och gubbarna när jag ställer mig på vågen.

- Tack underbara LCHF

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar