onsdag 7 december 2016

Onsdagen den sjunde december 2016

Då var det onsdag och idag släpptes spelet The Last Guardian till Playstation 4. Spelet har varit under utveckling i tio år och fansen, inklusive mig själv, har alltså väntat en bra stund på det. Så det första jag gjorde när jag vaknade var att rusa likt en tjur ner på stan för att hämta spelet på Gamestop. Väl hemma igen var det dags att hoppa i mina arbetskläder och dra iväg till jobbet, efter jobbet spelade jag Grand Theft Auto: Vice City.

- Tio års väntan är över

2 kommentarer:

  1. Om du väntat så länge...varför spelade du ett annat spel?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra fråga :) Anledningen till det är att jag hoppar aldrig mellan två spel. Om jag har börjat med ett spel så spelar jag ut det innan jag börjar med något annat. Man tappar storyn annars och det blir svårare att hänga med. Som att se på en film och innan man sett klart på den så blrjar man kolla på en ny film 😀

      Radera