fredag 13 januari 2017

Fredagen den trettonde januari 2017

Det är fredagen den trettonde idag, jag är nog inte så vidskeplig av mig. Jag började jobba tidigt idag och eftersom jag hade en del ärenden att göra så blev det att gå upp okristligt tidigt idag. För att spara lite tid så käkade jag lunch ute, det blev en El Taco-pizza. Mät och belåten drog jag till Svea Ekonomi för att hämta ut dollar som jag beställde för några dagar sedan, sen in på mitt lokala postombud för att hämta ett paket. Jag beställde tv-serien Miami Vice på blu-ray i onsdags, boxen finns inte i Sverige och jag kunde inte vänta på den svenska utgåvan. Sen var det bara att dra iväg till jobbet och jobba min sista dag på fem veckor, jag har nu semester.

- El Taco

- Miami Vice på blu-ray

- Hämtade ut mina dollar

- Tog adjö av min Scania

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar