fredag 13 januari 2017

Miami Vice (Blu-ray)

Jag hade längtat och väntat i flera på att tv-serien Miami Vice skulle släppas på blu-ray. En dag förra året, när jag surfade in på blu-ray.com, så låg det plötsligt information om att blu-ray-boxen. Den skulle släppas i USA den elfte oktober, någon annan information fanns inte. Jag skyndade mig och skrev ett e-mail till discshop.se för att fråga om dom skulle ta in boxen om den släpptes i England. Amerikanska dvd och bly-ray-filmer tillhör region A och dom funkar inte i Sverige. Dischop lovade att ta in den om den släpptes i England, England och Sverige tillhör region B så det går alldeles utmärkt att köpa blu-ray från England. Den tolfte december, nästan två månader efter releasen i USA kom den så till England och fyra dagar senare låg den på discshop.se. Boxen är jäkligt dyr så jag väntade fram till den 11 januari innan jag la en beställning på den, idag kom den och nu ska jag köra Miami Vice-maraton.

Beställ Miami Vice på Discshop


- Miami Vice på blu-ray - äntligen i min ägo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar