måndag 9 januari 2017

Mina resplaner för 2017

Om bara några dagar, den 17 januari, så reser jag till Miami, men redan nu så planerar jag min nästa resa. Jag bestämde mig igår, jag ska till Chicago i oktober. Från Chicago kommer jag sedan att köra hela vägen till Los Angeles via den gamla motorvägen Route 66, sen flyger jag från Los Angeles till Miami. Jag har en kompis i London som håller på att dra ihop ett gäng som ska till Island i höst, jag har fått en inbjudan om att följa med. Jag är dock osäker om jag ska med. Min vän Kim vill åka på en charter i höst och det tror jag att jag ska tacka ja till. Tre resor i höst alltså och om jag ska lyckas genomföra allt det här blir det att dra åt svångremmen och börja leva snålt

Oktober 2017
Chicago, Los Angeles och Miami

Hösten 2017
Island (Ej bestämt ännu)

>Hösten 2017
Mallorca/Grekland/Gran Canaria


- Route 66


- Route 66


- Miami

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar