måndag 9 januari 2017

Måndagen den nionde januari 2017

Det är måndag igen och en ny arbetsvecka ligger framför oss lyckliga arbetstagare. Jag har jobbat hela helgen och jag jobbar även idag, i morgon är jag ledig och då ska jag förbereda lite saker inför min resa till Miami. Jag ska bland annat googla fram inspelningsplatser som medverkade i tv-serien Miami Vice, jag är som bekant tokig i Miami Vice och jag ska besöka några av dessa platser. Sen ska jag hämta upp resväskan från källaren och börja packa ner pass och andra viktiga saker. Jag måste förbi och hälsa på min pappa också, han behöver glödlampor som jag ska fixa. Det blir fullspäckat i morgon, precis somndet brukar bli när man är ledig från jobbet. I kväll när jag kommer hem ska jag börja spela Resident Evil 4 HD till Playstation 4, sen ska jag sprätta en Red Bull Light också.

- Frost i tall - vackert

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar