söndag 15 januari 2017

Söndagen den femtonde januari 2017

Jag vaknade strax före klockan 15 av mobillarmet, tänk att man ska behöva ställa larmet fast man har semester. Jag sprang ner till tvättstugan för att tvätta, jag ska packa min resväska i kväll och då ska allt vara rent. Sen hälsade jag på min far som verkade må bra, jag fick 1000 kronor av honom till min resa. Sen hem och leta efter passet och packa mina väskor. Jag reser till Miami på tisdag men drar till Arlanda redan i morgon måndag, anledningen är att mitt flyg går tidigt på morgonen och det finns inga tåg som går från Falun till Arlanda så tidigt. Det blir till att sova en natt på hotell på Arlanda alltså. Resten av kvällen kollade jag på tv-serien Miami Vice.

- Packad och glad

6 kommentarer:

  1. Men du! Nu har du ju glömt att packa ner mig o min sambo ju!
    Men vi kommer ha koll på din blogg o uppdatera mycket nu!
    Ha en underbar resa!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha. Glömde jag det? Hmm 😊
      Jag kommer att blogga jättemycket. Tack för att du följer mig på resan 😊
      Sköt om dig

      Radera
    2. Jaaa! Men men, vi får va kvar här o vara glad för din skull! Och jag kommer uppdatera min här i dagarna också..
      Alltid vet du! Sköt om dig du med!

      Radera