onsdag 8 februari 2017

GTA V har sålts i över 75 miljoner exemplar

Spelet Grand Theft Auto V släpptes hösten 2013 och det dröjde inte länge förän det började slå försäljningsrekord. Idag har spelet, enligt spel-tillverkaren Rockstar Games, sålts i 75 miljoner exemplar till butik - och det fortsätter att sälja! Det är riktigt ansmärkningsvärt att spelet fortsätter att sälja med tanke på att det är över tre år sedan som spelet släpptes, i höst släpper Rockstar Games ett cowboy-spel som heter Red Dead Redemption 2 och det förväntas också slå försäljninsrekord. Jag spelar Grand Theft Auto V: Online så ofta jag kan och jag är nu uppe i 1,567 speltimmar, 107 av dom timmarna har jag flygit helikopter, vilket är roligast i Grand Theft Auto.

Filmklipp: Jag flyger helikopter #01 | Jag flyger helikopter #02 | Jag flyger helikopter #03


- Min helikopter och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar