onsdag 8 februari 2017

Onsdagen den åttonde februari 2016

Jag har semester i nio dagar till och det enda jag gör om dagarna är att sova och spela spel, jag går inte ut om jag verkligen inte måste. Men idag var jag tvungen eftersom jag behövde handla samt att hänta ut en bok som jag beställt, boken heter Route 66 - The Mother Road och den handlar om den gamla motorvägen i USA som jag planerar att åka på i höst. När jag ändå var ute i snön och frös så beställde jag en pizza, resten av kvällen spelade jag Grand Theft Auto V: Online.

- Min nya bok om Route 66

- Det blev fett-plätt till middag

- Har odlat semester-skägg

2 kommentarer:

  1. Är det inte skönt att roa sej som man vill ingen annan att bry sej om (fina kort)men ja blir hungrig hmhm?kram😊❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är skönt det 😊
      Hungrig? Han't du nyss ätit?
      Kram ❤

      Radera