onsdag 1 mars 2017

Onsdagen den första mars 2017

Mars är här och det känns så overkligt att vi har gjort oss av med januari och februari redan, jag hatar ju vintern och årets första kvartal är ett helvete för min del. Men nu är i alla fall två tredjedelar av kvartalet borta och det känns så skönt. Nog om den vidriga årstiden nu. Idag släpptes spelet Horizon: Zero Dawn till Playstation 4, jag hade förbokat det på Gamestop så jag gick bort och hämtade det innan jag gick till jobbet. Det gick ganska bra att jobba idag och nu har jag bara morgondagen kvar, sen är jag ledig fredag, lördag och söndag. I helgen ska jag spela massor av Grand Theft Auto V: Online eftersom det är dubbel cash och RP på race.

- Sålde det här

- Köpte det här

- Så är det

- Scanian lyser upp mitt vintermörker

2 kommentarer:

  1. Jag har varit på Gamestop idag...A dregglade över allt möjligt men vi köpte Battlefield 1 och L.A. Noire. :)

    SvaraRadera