onsdag 21 juni 2017

Onsdagen den tjugoförsta juni 2017

Jag hade precis stigit upp när det ringde på dörren, jag misstänkte att det var brevbäraren. Jag hasade mig fram till dörren och mycket riktigt, det var brevbäraren. Jag beställde två nya bromsar till mina inlines förra veckan, jag förbrukar en massa bromsar om det är en bra säsong. Sen var det hög tid att jobba och väl hemma så kollade jag på film. I morgon är jag ledig och då ska jag äta lunch med min systerdotter Matilda. Sen ska jag spela tennis med min vän Adam, jag ska försöka hinna spela lite Grand Theft Auto V: Online i morgon också.

- Nya bromsar till mina inlines

- Vackra lupiner

- Luktar så gott

- Vackra

- Faluns vackraste byggnad enligt mig

- Blå blommor

- Röd blomma

- Skapligt vacker byggnad i Falun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar