torsdag 22 juni 2017

Torsdagen den tjugoandra juni 2017

I natt trillade lönen in på kontot och jag måste spara varje krona från och med nu, resan till Chicago närmar sig med stormsteg och det kommer att bli en dyr resa eftersom jag kommer vara tjänstledig i tre veckor. Min systerdotter Matilda tog studenten i fredags och idag bjöd jag henne på lunch, spara pengar var det ja. Sen åkte jag och Kim iväg för att, tillsammans med alla andra människor på den här jävla planeten, handla mat. Det var midsommar-kaos både på parkeringen och inne i affären. Folk blockerade mittfångarna med både feta rövar och kundvagnar, trots att dom hade åkt till affären för att handla så var det som att dom hade glömt bort varför dom befann sig i en matbutik. Hade dom teleporterats dit? Kidnappats? Mina frågor var många, men svaren få. Väl hemma igen, efter att ha velat mörda någon stackars sate på matbutiken, så drog jag bort till tennishallen för att spela tennis i en timme tillsammans med min vän Adam. Väl hemma så slog jag ner röven i soffan för att kolla på film och här satt jag resten av kvällen.

- Lite sill

- Midsommar-shopping

- Midsommartrafik

- Tennis 

- Jag blev helt slut

- Blomma

- Fick en grym present av Adam

1 kommentar:

  1. Jag var på Maxi runt 9 i morse...redan då var det mycket rövar i vägen :) Men inte olidligt.

    SvaraRadera