fredag 28 juli 2017

Äntligen fredag

Det blev inte många arbetsdagar den här veckan och det var väl för väl det, all vaken tid har använts till att spela Pokémon Go eftersom det har varit dubbel XP med mera. Jag och Kim hann ta en promenad innan jag tvingades att dra till jobbet, jag fick en körning till Edsbyn idag och på min väg upp passade jag på att vinka till min mor som bor längs med vägen. Väl framme i Edsbyn så gick jag bort till den stora stolen som finns mitt i Edsbyn, jag tog ett kort och sen var det dags att dra hem. Efter att ha jobbat klart så gick jag ut för att spela mer Pokémon Go. I helgen är jag ledig så då tänkte jag ta och sova igen all förlorad sömn. Trevlig helg och tack för att du besöker min blogg.

- Dåligt väder - igen

- Den stora stolen i Edsbyn

- Lite jobb den här veckan

- Elsborg, Falun

- Hittade en vacker gammal skylt

1 kommentar: