tisdag 18 juli 2017

Tisdagen den artonde juli 2017

IDet var ett tag sedan som jag pratade med min vän Cristopher som bor i Alice Springs som ligger i Australien. Så jag ringde upp honom och han berättade en kuslig sak, han skulle precis skicka några foton till mig när jag ringde honom. Det är bra märkligt att två personer som befinner sig så långt bort man kan från varandra kan tänka på varandra. Christopher vet att jag älskar Scania och han hade lyckat fota två stycken Scanior på hans bensinstation som han är chef på. Scania-lastbilar är väldigt ovanliga i hans trakter. Efter att ha lovat Christopher att hälsa på han i januari 2019 så drog jag ut och åkte inlines i den värdelösa sommaren, jag hann möta upp några Pokémon-spelare och tillsammans plockade vi en lever-fyra-boss. För exakt ett år sedan började jag spela Pokémon Go och dom nya gymmen gjorde att spelet blev kul igen. Sen var det vara att dra iväg till jobbet och slita ihop mina timmar.

- Skapligt väder

- Sol och regn om vartannat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar