onsdag 9 augusti 2017

En lista om resande

01. Bästa reseprylen jag vet?
En powerbank så man kan ladda mobilen.

02. Dit vill jag resa med mina föräldrar!
Min pappa vill resa till Västindien, han pratar ofta om sina resor dit. Mamma vill bada och sola, jag tror Grekland skulle passa henne.

03. Bästa resplagget?
Sköna skor, jag går fruktansvärt mycket när jag reser.

04. En film som får dig att längta bort till ett specifik destination?
No Country for Old Men, den får mig att längta till Texas. TV-serien Miami Vice får mig att längta till Miami.

05. Berätta om en semesterromans!
Finns ingen

06. Coolaste roadtripen du har gjort?
Från kust till kust genom hela USA i en Mustang, en resa som jag dessutom gjort två gånger.

07. Den konstigaste saken du har packat med dig i resväskan?
Solskyddskräm. Jag använder aldrig skiten ändå.

08. Det vimlar av klyschiga resecitat på Instagram, vilket är din favorit?
Travel is the only thing you can buy that makes you richer.

09. Bästa minnet sommaren 2017?
Trots en totalt värdelös sommar hann jag åka en hel del inlines och det är sommar för mig.

10. Var befinner du dig just nu och vart går nästa resa?
Jag befinner mig i Falun och nästa resa går till Chicago den andra oktober. Jag kommer köra till Los Angeles via Route 66, en resa på 400 mil,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar