tisdag 8 augusti 2017

Tisdagen den åttonde augusti 2017

Strax före sju i morse drog jag ut för att fånga den legendariska fågeln Zapdos i spelet Pokémon Go. Den släpptes idag så intresset i Falun var stort. Vi var över tjugo personer som samlades och tog ner den, jag tog den två av fyra gånger. Jag och min vän Kim bestämde oss igår måndag att vi skulle åka till Solna idag, det räckte alltså inte med att åka dit i söndags morse. Väl framme i Solna bestämde vi träff med en Axel som är en känd Pokémon-spelare från Falun. Han sa att han var i himlen och jag var beredd att hålla med honom. Vi sprang omkring som barn på julafton och vi fångade allt. Sen åkte vi till Mall of Scandinavia som är ett stor köpcentrum, det ligger ett stenkasst från Solna Centrum. Här fortsatte den galna jakten på pokemons. På eftermiddagen fick vi till slut nog och klockan xx:xx var vi hemma igen. Jag spelade  Grand Theft Auto V: Online en stund innan jag somnade som en sten.

- Staty i Solna Centrum

- Köpcentrum i Solna Centrum

- Snyggt foto

- Mall of Scandinavia

- Högt i tak på Mall of Scandinavia

- Korridor till toaletterna i M.O.S.

- Mall of Scandinavia

- Byggnad

- Byggnad

- Mall of Scandinavia

- Parkeringshus i M.O.S.

- Massor av folk

- Blomma

- Solna

- Kul regskylt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar