måndag 4 september 2017

Jag är less på allt just nu

Jag är så jävla trött på allting just nu. Jag är trött på att sommaren är slut och att den äckliga vintern snart är här. Jag är trött på att frysa. Jag är trött på alkoholpåverkade unga och vuxna. Jag är trött på korkade människor och på bilister som inte kan köra bil, hur jävla svårt ska det vara att framföra en bil i rätt hastighet? Jag är trött på att diska, tvätta, laga mat, handla och att städa. Jag är trött på att blogga och på alla sociala medier. Jag är trött på kändisar och deras jävla problem. Jag är trött på att det blåser och regnar och på att bo i det här jävla landet. Jag är trött på att samhället inte har några pengar och att vägarna är trasiga. Jag är trött på att tiden inte räcker till och att helgerna går för fort. Jag är trött på att det inte görs några bra filmer eller spel längre och att all musik på radion stinker gamal gubb-kalsipp. Jag är trött på den låga hastighetsbegränsningen vi har i Sverige, va fan är 40 km/h? Jag är trött på skavsår. Jag är trött på att se alla lediga människor dram omkring på stan. Jag är trött på att aldrig ha ström i mobilen. Kort sagt, jag är så jävla trött på allt just nu.

- Foto: complex.com

4 kommentarer:

  1. Det verkar verkligen vara typiskt 71:or. Har vi nån kris just nu? Jag vill inte ha ansvar..fy vad trist! Jag vill inte vara den som måste styra upp allt hela tiden...finns det ingen annan? Nä...jag drar! På riktigt...fast bara en stund...en vecka..till Kreta. Kram på dig gringubbe- det är en jävla skitsommar vi har, brorsan min.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh Kreta! Jag följer med ;)
      Jag är en riktig gringubbe.
      Haha. Ja det är en jävla skitsommar söstra mi

      Radera