måndag 4 september 2017

Måndagen den fjärde september 2017

Då var det måndag igen och jag har tagit en välbehövlig paus från bloggen, det är inte lätt att blogga när man lever ett totalt värdelöst liv. Man jobbar, sover, äter och skiter. Att försöka blogga med dessa förutsättningar är ju omöjligt. Men så hörde min vän Märta av sig undrade när jag tänkte börja blogga igen, det här inlägget är till dig Märta. I lördags var jag och min vän Kim ute för att försöka fånga Entei som är en ny legendarisk pokemon i mobilspelet Pokmémon Go, jag fick totalt tre stycken. Sen sålde jag min vita fina Playstation 4 och efter att det var klart drog jag till Netonnet för att köpa en Playstation 4 Pro, pro-modellen kör med 4k upplösning. Väl hemma installerade jag den och spelet Grand Theft Auto V: Online. I går söndag satt jag bara inne och spelade spel på min nya fina Playstation 4 Pro, det är bra märkligt hur fort helgerna går i det här jävla landet.

- Gula blommor

- Köpte en Playstation 4 Pro

- Kallt men fint

- Regn idag måndag

- Svamparna är här

4 kommentarer: