fredag 20 oktober 2017

Fredagen den tjugonde oktober 2017

Jag leder kampen mot den amerikanska jetlaggen trots att jag tog två 45 minuters powernaps igår på soffan. Idag har jag tvingat mig själv att inte somna någonstans här hemma i varglyan. Däremot så hasar jag mig fram likt en zombie när jag ska ta mig någonstans. Jag hasade mig bort till en av stans kinarestauranger för att äta lunch och jag hasade mig till Clas Ohlson för att köpa mig ett extra värmeelement, det är inte lätt att resa från 36 graders värme till kalla Sverige inte. Jag orkade inte tvätta igår så jag fick ta tag i det idag. Tack och lov slapp jag hasa mig ner till tvättstugan eftersom jag tog hissen, annars hade nog grannarna trott att zombieapokalypsen brutit ut och dräpt mig med första bästa tillhygge. Nu är i alla fall all smutstvätt, som jag hade med mig hem från USA, tvättat och tvättkorgen gapar tom. Förutom att göra en ny bloggbanner idag så har jag slängt in alla foton från USA-resan på två externa hårddiskar, jag är liksom lite rädd om alla mina resefoton. På kvällen spelade jag lite Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Adam. I morgon börjar jag att jobba igen och jobba ska jag göra fram till i mitten av januari då jag har fem veckors semester som vanligt.









2 kommentarer:

  1. Nya bannern är snygg! Pluspoäng på den. Tur du inte hasar omkring här, jag är alltid beredd på att hugga ner zombier, helst när jag går ut till kaninerna på morgonen. På kvällen är det inte alls lika zombietätt här :D En nackdel med att titta på The Walking Dead...

    SvaraRadera
    Svar
    1. 1. Tack va snällt <3
      2. Om jag hade besökt dina trakter så hade jag hasar mig fram till kaninburarna på kvällarna ;)

      Radera