fredag 20 oktober 2017

Ny blogg-banner

Innan jag reste till USA så började jag skissa på en ny blogg-banner. Bannern skulle innehålla hyrbilen, en Route 66-logga i marken och mig själv till vänster om bilen. När vår resa på Route 66 startade den 4 oktober började jag leta efter den perfekta platsen, jag hade nästan gett upp innan dök den upp - i kalifornien. Adam tog några kort med min systemkamera och idag har jag jobbat med att få den som jag vill ha den. Det första jag gjorde var att ge den rätt storlek, sen drog jag ner ljuset. Efter det så gjorde jag hela bilden svart/vit, men jag behöll färgen på Mustangens bakljus. Sen smackade jag på min Miami Vice-inspirerade logga. Jag blev ganska nöjd.



5 kommentarer:

  1. Betydligt mer passande banner till din blogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det var snällt 😀
      Tack för din kommentar 😊
      När reser du nästa gång Martin?

      Radera
  2. Önskar jag visste när nästa resa är, jag hade åkt nu ifall jag hade haft pengarna. ;)

    Så det blir väl nästa gång man sparat ihop tillräckligt med pengar o har ledigt. :)

    Vart? Tja, jag har ju haft att se NFL live ganska länge nu men inte blivit av.

    SvaraRadera