torsdag 26 oktober 2017

Jag älskar min iPhone 8 Plus

Jag har haft min iPhone 8 Plus i snart fyra veckor nu och jösses vad den imponerar på mig - fortfarande. Programmen öppnas blixtsnabbt och tillsammans med Huawei har jag nu marknades bästa kamera, det ljus som den släpper in är grym för att sitta i en mobiltelefon. Den större skärmen i plusmodellen vänjde jag mig snabbt med och på en vanlig iPhone 8 ser skärmen otrolig liten ut. Hur har jag levt med dessa små skärmar är för mig ett mysterium. Batteritiden i min åtta plus imponerar också, om jag har platstjänster av och lyssnar på podcasts eller Spotify så klarar jag mig en hel dag utan att behöva ladda mobilen. På tal om att ladda, att ladda mobilen trådlöst utan laddkabel känns helt underbart. Tillsammans med Apples trådlösa AirPods kan jag inte vara något annat än supernöjd.


- iPhone 8 Plus: Betyg: 5 av 5 vargar


- Apple AirPods: Betyg: 5 av 5 vargar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar