lördag 28 oktober 2017

Lördagen den tjugoåttonde oktober 2017

Jag kom hem vid femtiden i morse efter att ha jobbat natt och varit ute på en pokémon-promenad. Jag slåss fortfarande mot den amerikanska jetlaggen och som om inte det var nog ska vi ställa tillbaka klockan en timme i natt. Jag hatar att ställa om klockan två gånger per år och jag fattar inte varför vi fortfarande håller på med den skiten, jag behöver flera dagar för att bli människa igen efter att ha ställt om tiden. Jag jobbar natt den här helgen och idag vaknade jag klockan 14, jag hann med att spela lite Grand Theft Auto V: Online innan det var dags att hoppa i mina skitiga arbetskläder. Efter att ha jobbat fram till klockan 03:00 tog jag mig en promenad innan jag styrde mina 42:or hemåt.


- Ljus-hjärta


- Löv i ljus


- Lyktor


- Fin himmel

2 kommentarer: