torsdag 26 oktober 2017

Onsdagen den tjugofemte oktober 2017

För ett år sedan flyttade jag in i min nuvarande lägenhet efter att ha varit inneboende i två års tid. Eftersom jag hade varit inneboende så hade jag inga möbler, innan flytten köpte jag det viktigaste. Men jag hade planer på att fixa mer möbler till lägenheten inom kort. Det blev aldrig så eftersom tre USA-resor kom i vägen för min ekonomi. Men idag åkte min mor och jag en sväng till IKEA för att köpa en byrå. Jag passade även på att köpa en bordslampa med en platta för trådlös laddning till  min iPhone 8 plus. Sen besökte vi Dollarstore, City Gross och McDonald’s.

Det bästa med att vara singel är att jag kan städa när jag vill, men idag köpte jag i alla fall ett nytt damsugarmunstycke i hopp om att dammsuga oftare. Vem är det jag försöker lura? Väl hemma monterade jag ihop byrån och lampan och sedan spelade jag Grand Theft Auto V: Online med Mackan, efter det såg jag på filmen The Founder.


- Oldsmobile från år 1903


- På IKEA säger vi hej till hö


- IKEA, en favorit hos mig


- Nu jäflar städas det


- Det ska väl räcka ett par dagar


- Lampa och byrå från IKEA


- Lampfoten laddar min mobil trådlöst


- Den sorgliga historien om McDonald’s

2 kommentarer: