tisdag 24 oktober 2017

Tisdagen den tjugofjärde oktober 2017

Jag är ledig från jobbet idag och det första jag gjorde var att dra iväg till en av stans kinarestauranger för att trycka in käk i nyllet tillsammans med min kollega Nina. Mätt och belåten gick jag ut och gick en promenad på en mil. Väl hemma igen spelade jag Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Markus och vi spelade hela kvällen. Vid midnatt gick jag ut och gick en promenad på 5 kilometer, mest för att leta efter pokémons. Efter min promenad i natten spelade jag ännu mer Grand Theft Auto V: Online och stängde av gjorde jag strax före sex då det var hög tid att sova.













2 kommentarer:

  1. Snygga bilder duktig du är stolt över dej Tomas kram😉❤

    SvaraRadera
  2. Din tonåring...sitter uppe och spelar hela nätterna. ;)

    SvaraRadera