lördag 4 november 2017

Lördagen den fjärde november 2017

Jag har bott i min varglya i ett års tid nu och jag har saknat vissa möbler som jag hade tänkt köpa senare, tre stycken USA-resor kom dock i mellan mina möbelköp. I veckan köpte jag ett avlastningsbord på Jysk. En hatthylla och en hallspegel har legat och väntat på att bli uppsatta och idag var det dags för att borra, svära och bli förbannad. När lägenheten påminde mer om ett slagfält så behövde jag springa bort till Clas Ohlson för att köpa skruvar, sen hem och jävlas igen. När allt var klart slog jag mig ner i soffan för att spela Gran Turismo Sport. Sen tog jag bussen bort till min vän Chatis och hennes Halloween-fest. Sen drog vi ner på krogen och där drack jag och Chatis alkoholfria drycker eftersom vi är nykterister.


- Jag hatar att borra i betong


- Avlastningsbord från Jysk


- Väggbonad från Indiska


- Ljushållare från Blomsterriket


- Full hatthylla


- Snygg hatthylla


- Hatthylla och skoställ från Åhléns


- Hall utan spegel


- Hall med spegel


- Magnus är utklädd


- Pepsi Max på krogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar