söndag 5 november 2017

Söndagen den femte november 2017

Jag hade en otroligt kul kväll på krogen igår, jag träffade en person som gjorde mig så himla glad och när jag kom hem kunde jag knappt sova. Idag spelade jag Gran Turismo Sport en stund innan jag gick hälsade på min far. Eftersom jag befann mig på stan så passade jag på att köpa blockljus till min ljusstake som jag köpte häromdagen. Sen hörde min vän Chatis av sig och hon ville äta pizza, jag mötte upp henne och vi pratade om allt möjligt. Vi kan prata om allt med varandra och det känns som hon vore en syster. Väl hemma igen så spelade jag Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Mackan och Adam samtidigt som jag sprang upp och ner i tvättstugan. Sen spelade jag Gran Turismo Sport en stund innan det var dags att sova.


- Köpte blockljus


- Pizza med Chatis


- Ständigt denna tvättstuga

2 kommentarer:

  1. Vad är det för skum pizza med hela nachos över den? Hade kanske passat med krasade lövtunna nachos men Santa Marias tjocka är inte så goda :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha. Håller med. Men jag börjar alltid att äta upp alla chips fördt innan jag äter själva pizzan 😊
      Tack för din kommentar

      Radera