söndag 18 februari 2018

Söndagen den artonde februari 2018

Jag vaknade tidigt idag, tidigt för mig är innan 12. Jag är med i en chat för mobilspelet Pokémon Go och där såg jag att det var några som skulle ”raida” Jag kastade på mig ytterkläderna och drog bort till ”gymmet” Där fångade jag en Pokémon som jag inte hade. Idag är det nästan bara vuxna som spelar, många är hundägare som spelar när dom är ut med hunden. Det är kul med så många vuxna som spelar och vissa av dom har jag bekantat mig med. Sen drog jag förbi närmsta livsmedelbutik för att handla mjölk och mat inför nästa jobbvecka. Väl hemma igen så slog jag ner röven och betalade mina räkningar, min banks hemsida är så jäkla trög på min gamla P.C. så jag höll på att kasta ut räkningar och datorn genom fönstret. Rasande sprang jag omkring i lägenheten och det förvånar mig inte om alla grannar smög ut ur huset i tron om att en galning var lös. Sen satt jag och klippte ner mp3-låtar till ringsignaler till min Iphone, dom får max vara 30 sekunder långa. Resten av kvällen spelade jag Fallout 4.


- Dystert väder


- Istappar överallt


- Älskar dom här krumelurerna 


- Folktomt på stan


- Mitt favorit-te

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar