fredag 23 mars 2018

Äntligen fredag

Jag fick lite tid över innan jobbet så jag började städa ur kylskåpet, det är bra märkligt stt det alltid finns något att göra rent. Jag började tappa rösten i onsdagskväll, igår torsdag var min röst så hes att folk frågade mig om jag kunde upprepa det jag sa - hela tiden. Idag är rösten något starkare men inte återställd och jag vaknade med sånt där grönt slem i halsen, ett slem som påminner mer om Konrads kalas-klister i filmen ”Pippi Långstrump på rymmen” Så innan jag gick till jobbet så gick jag förbi närmsta Apotek för att handla Bisolvon.

Ute sken solen och så här varm har den inte varit i år, det var så underbart väder. Snön smälte och jag hoppas det blir fint väder i helgen. Efter att ha jobbat klart kom den taxi som jag bokade tidigare idag och väl hemma så tog jag en dusch och drog ner på krogen. Jag hade verkligen jättekul och folk stod och sjöng med karaoken, stämningen var grym. I morgon ska jag ut igen, men då vet jag inte var jag ska gå. Tack för att du besöker mig. 


- Torkar kylskåp


- Varmt i Falun idag


- Hostmedecin


- Vackert väder


- Älskade sol


- Nu smälter snön


- Vårflod


- Underbart väder


- Sol


- Tröttnar aldrig på det här vädret


- Påminnelse från chefen


- Rattar Renault för att hämta min Scania


- Fin kväll


- Dags att parkera Scanian, nu tar jag helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar