fredag 23 mars 2018

Jag mår så jäkla bra

Just nu mår jag så jäkla bra och jag njuter verkligen av tillvaron, jag älskar mitt jobb och att jobba 8-9 timmar per dag går så himla lätt. Solen är naturligtvis min största energikälla. Men att jag har gått ner sju kilo spelar också en stor roll, jag går omkring och flinar - som en idiot. Jag har ett självförtroende som är starkare än någonsin, jag tror knappt att det är sant när storleken på mina t-shirts är XS.

Min syster har fixat en blinddate på onsdag, hon tror inte att jag kan fixa tjejer själv och nu försöker hon para ihop mig med första bästa. HAHA! Jag känner att jag är redo för att att börja träffa någon nu, jag har varit singel i sex år. På onsdag kommer jag berätta för er hur det gick med Anna som hon heter, hon älskar djur och hon är tydligen ryttarinna - jag älskar hästar så det ska bli kul. Jag ska banne mig skaffa Tinder också.


- Just nu mår jag så jäkla bra

2 kommentarer:

  1. Lycka till på blinddaten vännen o de är klart du kommer hitta nån så snygg som du är! Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Maria ❤️❤️❤️❤️❤️

      Radera