fredag 2 mars 2018

Beställt affischer från Rockstar Games

Det finns två spel som betytt väldigt mycket för mig, två spel som slagit alla försäljningsrekord. Det ena heter Red Dead Redemption och det andra heter Grand Theft Auto V. Gemensamt för dessa två spel är att det är Rockstar Games som utvecklat dom, idag ”råkade” jag surfa in på Rockstar Games hemsida och där klickade jag hem en affisch från båda dessa spel. Den röda är från Red Dead Redemption och den understa är från Grand Theft Atuo V.


- Photo: Rockstar Games


- Photo: Rockstar Games

3 kommentarer:

  1. Red Dead Redemption är då de bästa spelet jag har spelat o ändå har jag inte kommit så långt i de spelet men förhoppningsvis hinner jag spela ut de tills 2:an kommer! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det spelet är så underskattat att det är sjukt. Så jäkla bra. 😀

      Radera
    2. Ojaaaa, längtar tills jag kan sätta mig o spela igen men nu har vi 3 av barnen hemma o sen blir de att jobba mycket natt så... :)

      Radera